1 Aralık 2014 Pazartesi

Yine saçmalıklar,yine saçmalıklar...

Hey! Yine ben!
Burası da olmasa ne yapacağım hiçbir fikrim yok.

Bu gün kötü bir şey olacağını tahmin etmiştim.Hissetmiştim.''Manyak mı bu'' diye düşünürseniz düşünebilirsiniz ama ne zaman kötü bir şey olacak olsa öncesinde mideme bıçak saplanmış gibi hissediyorum,kalbim daralıyor,iğrenç bir şey.Üzerimde iki gündür vardı bu his.Her neysee...

Sanırım insanlarla görüşmeyi kesmem gerekiyor.İnsanlar gidebiliyor ama kitaplar gitmiyor.Sanırım bir sürü kitap depolayıp okumaya geri dönüş yapacağım.Bir süredir okuyamıyordum,arkadaş edinmeye çalışmıştım o sürede.Sonucu biliyoruz.

 Bu aralar bir fan şarkısı olan Child of Death ı çok dinliyorum.PJO serisindeki Nico di Angelo karakteri için yazılmış.O kadar güzel ki;

''I feel alone and so afraid
I hear demons calling my name
There's something wrong with you 
they scream''

''and yet there is no place for me''


  Ve evet,son kitaba yeni başladım.

  Nico di Angelo kendime yakın bulduğum nadir kitap karakterlerinden.Ve hayır,bunun  Bianca ya da Percy ile alakası yok.Sevilesi karakter.Tabii bu kitapta da Nico mutsuz olursa kitabı fırlatabilirim.En azından Nico mutlu olsun be! çok şey istemiyorum,sadece Nico ya mutlu bir son. Tabii en azından Nico nun yanında olmaya çalışan Hazel ve Jason var.Bu iyi.

 Sanırım benden yine bu kadar.
 

0 yorum:

Yorum Gönder