19 Kasım 2014 Çarşamba

Hey hey hey

Saçmalamaya ihtiyacım var ve gördüğünüz gibi yine buradayım
Yine başınızın etini yiyeceğim UvU
Niahahhahaha!

Öhm.Artık tam olarak kafayı yediğime eminim,başka açıklaması olamaz.

Burası da iyice günlüğe döndü.

Biliyorsunuz insanlarla iletişimim berbat.
Sonunda iyi bir arkadaş buldum,sanaldan ama.Garip olan uzakta olmasına rağmen yanımdaymış
gibi hissediyorum.Anladınız.Gerçekten biriyle anlaşabilmek,karşımdakiyle büyük oranda aynı şeyleri beğenmek güzel bir duyguymuş.Bu dünyada beimle aynı şeylerden hoşlanan bir insan olduğunu bilmiyordum.Beni anlayan birinin olacağını da.
Umarım bu arkadaşlığı da mahvetmem.Mahvetmek istemiyorum.Şunu da fark ettim ki insanlarla konuşmaya konuşmaya iyicene konuşma özürlüsü olmuşum; kaba,düşünmeden konuşan,konu bulamayan saçma biri olmuşum.İşe yaramazın teki.Her zamanki gibi.

Okulda durum her zamanki gibi,eski yazıları silmeseydim eğer aynı yazıyı kopyalayıp yapıştırabilirdim.Her şey aynı,hiçbir fark yok.Belki her şey daha kötü olmuş olabilir.Çoğu dersi düzeltmeme rağmen hala geçen sene yüzünden zorluk çekiyorum.Çalışıp da yapamamak berbat bir hismiş bunu da öğrendim.Öğğk.

Sanki boşluktaymış gibi hissediyorum,iyice ruhsuzlaşmış bir insan.Ne yapacağım,ne yapmam gerektiği hakkında hiçbir fikrim yok.Yaşıyorum sadece,buna yaşamak denilirse.Hayatta doğru düzgün yaptığım hiçbir şey yok.
 
İnsanlar,ne kadar aciz varlıklar.Ne yarınımız ne de öbür günümüz belli.Aciz,acınası varlıklarız.Hepimiz.

''Between the good and bad is where you’ll find me,
Reaching for heaven.''

0 yorum:

Yorum Gönder