6 Kasım 2014 Perşembe

Başlıksız Saçmalık yeeeey

Heeeey!
Biliyorum beni hiç özlemediniz
   Uzun bir süre sonra geri döndüm ve saçmalamaya tam gaz devam edeceğim *çünkü işsizlikte master yaptım,evet u.u*
   Bilmiyorum artık bu bilmem kaç zibilyonuncu tüm-yazıları-silip-yeni-bir-başlangıç-yapma denemem.Belki sonra yine canım sıkılır ve yine hepsini silip en baştan yazarım. Sonuçta doğru düzgün bir yazı yazmıyorum,amaçsızca karalıyorum arada.

   Son günlerde beynimin bavulunu toplayıp kaçtığını düşünüyorum ~.~

   Bir gün üşengeçlikten öleceğim,asosyallikten de olabilir.

   Dünyadaki en odun kız ben olabilirmişim.Herkes öyle diyor.Bence ben odun değilim,kızlar çok duygusal u.u Yani,lütfen,şu ''Aynı Yıldızın Altında'' filmini,kitabını sıkıcı bulan tek ben değilim herhalde,sırf böyle saçma bir filmde ağlamadım diye odun sayılamam >.< Her şeyde ''ay cınııııım bin di siniiiii'' tarzı tepkileri cıvık bulduğum için de odun sayılamam,ben odun değilim bencee.
  
   *iç ses*;belki saçmalamaktan da ölebilirsin

    mümkündür.

Avengers: Age of Ultron fragmanı çıktı,filme ise daha çok var.Biri bana nasıl bekleyeceğimi söyleyebilir mi?Hele ki böyle bir fragmandan sonra >.< Civil War ve Inhumans da sabırsızlıkla beklediğim filmerden fakat neden?Neden sayın seyirciler? Neden çıkış tarihleri bu kadar uzak?


Tokyo Ghoul ikinci sezonu da çıkacakmış,umarım güzel olur.İlk sezonu akılda bir sürü soru kalacak bir yerde bitirdiler.Tamam,mangasını okuyabilirim ama hayır,bunun için bile çok üşengecim.Bunun yerine oturup yeni sezonun çıkmasını bekleyeceğim u.u
 
   Sanırım bir güne bu kadar saçmalık yeter~
 

0 yorum:

Yorum Gönder