2 Ocak 2015 Cuma

önceki yazının devamı

   Merhaba eski ben! Sanırım artık sana kesin bir dönüş yaptım.Belki bu sefer eskisinden de kötü olacağım.Bilmiyorum.Tek bildiğim kırılacağımı biliyordum.Haklı çıktım.Haklı çıkmaktan nefret ediyorum,hele ki böyle konularda.Hiç hoş değil.Düşüncelerimin ve kuruntularımın doğru çıkması iğrenç.

   Evet gerizekalı.Ne sanmıştın ki?Herkes eninde sonunda senden sıkılacak.Sen bile kendinden nefret ediyorsun.Asla ve asla seni seven biri olmayacak.Arkadaşın bile.Sen nefret edilmeye mahkumsun.Bu hayatta tek başına yaşayıp tek başına öleceksin.

  Kapa çeneni.

  Hayır,
  Şimdi benim konuşma zamanım.Sonuna kadar bir umut tur tutturmuş gidiyorsun.Yeter.Hayal kurmayı neden bıraktığını hatırlatırım; Senin hayallerin gerçek olmaz.İstediğin meslekten bile o yüzden vazgeçmiştin hatırlatırım.İstediğin mesleğin hayalini bile hak etmiyorsun.Çünkü asla gerçek olmayacak.Biliyorsun.Biliyoruz.Dost acı söyler.Ben senin dostunum.Ben senin tek dostunum.En acı sözleri benden duyacaksın.Mutlu olmak ne haddine! Bir süre mutlu olmuştun değil mi? Sanırım hayatının en mutlu günleri değil mi? Bunlar sana yetmez mi? Daha fazla mutlu olmayı hak etmiyorsun.

  Haklısın.

  Evet haklıyım bayan hayalperest.Şimdi gerçekliğe dönme zamanı.Ve hayır olduğun gibi ol ya da olma kimin umrunda!Kimse seni fark etmeyecek.Toplumun içinde karışıp gideceksin ve en sonunda yok olacaksın.İyi bir insan değilsin.Üstelik işe yaramazın tekisin.Umutlanmayı denedin değil mi?Tekrar hayal kurmayı? Sonucu da gördün değil mi? Sen hayallerine layık değilsin.Onlar gerçek değil.Sen gerçeksin.

   Kapa çeneni.kapa çeneni.sus.

   Bunlar problem bile değil salak.Kendine gel.Böyle şeylerin saçma olduğunu sen de biliyorsun.İkimiz de biliyoruz. Hadi gel ve bu saçmalıklara son verelim,tekrardan,ne dersin?

   Eskisi gibi.

   Bencilliği bırak.

   Eskisi gibi.

   Aynen öyle.

   Duygusuzluğa devam?

   Tam gaz.

0 yorum:

Yorum Gönder